Jak szybko schudnąć z brzucha? Odchudzanie brzucha w 3 prostych krokach

Brzuch to miejsce, w którym odkładają się największe ilości tkanki tłuszczowej. Pojawiające się boczki i charakterystyczna oponka – zwiastują, że z naszą wagą ciała – nie jest najlepiej. Jak temu zaradzić? Co robić, aby szybko pozbyć się nadprogramowych kilogramów?

Odchudzanie brzucha – jak zacząć?

Wbrew pozorom, odchudzanie nie jest procesem zbyt skomplikowanym. Opiera się na trzech fundamentach, o które po prostu musimy zadbać. Dobrze zbilansowana dieta, efektywny trening i skuteczna suplementacja – nic więcej.

Zbilansowana, zdrowa dieta na odchudzanie

Pierwszym, absolutnie kluczowym czynnikiem mającym wpływ na procesy redukcyjne jest zmiana nawyków żywieniowych. Wszak, to co jemy – przekłada się na to jak wyglądamy. Kiedy podaż kalorii jest zbyt wysoka, możemy spodziewać się, że bardzo szybko odczujemy to na wadze.

Poprzez odpowiednio zbilansowaną dietę rozumie się jadłospis, którego kaloryka odpowiada naszej aktywności fizycznej, wiekowi, płci oraz wskaźnikowi BMI. Rzecz jasna, odpowiednia kaloryczność diety nie jest jedynym wyznacznikiem jej skuteczności. Prócz prawidłowej podaży kalorii musimy zadbać o to, aby dieta była zdrowa i pełnowartościowa.

Idąc dalej, dużą uwagę poświecić należy również regularności. Stałe pory posiłków, równe porcje oraz właściwa podaż makroskładników (odpowiednia do pory dnia) to kolejne elementy, o które musimy zadbać, chcąc schudnąć z brzucha.

Trening (ćwiczenia) na odchudzenie brzucha

Drugim najważniejszym elementem procesów redukcyjnych jest aktywność fizyczna. Trening ciała to możliwość zwiększenia zapotrzebowania energetycznego, które przy takiej samej podaży makroskładników – skutkuje koniecznością poboru energii z materiału zapasowego, tj. tkanki tłuszczowej.

Trening na odchudzenie brzucha powinien składać się z dwóch elementów, tj. ćwiczeń o charakterze aerobowym (tlenowym) oraz ćwiczeń ukierunkowanych na rzeźbienie brzucha.

Do najefektywniejszych ćwiczeń aerobowych zaliczamy:

  • bieganie
  • jazdę na rowerze
  • pływanie
  • jazdę na rolkach

Jeśli zaś chodzi o konkretne ćwiczenia na brzuch, to zdecydowanie rekomendujemy realizację planów treningowych, ABS, ABS II lub A6W.

Suplementy diety na płaski brzuch. Co warto stosować?

Trzecim, bardzo ważnym aspektem mającym wpływ na tempo redukcji zbędnych kilogramów jest stosowanie suplementów diety. Tabletki na odchudzanie – mogą mieć naprawdę ogromny wpływ na uzyskiwane rezultaty – pod warunkiem, że skorzystamy z rozwiązań o sprawdzonej renomie i dobrym składzie.

Suplementacja może pełnić ważną rolę, ale nigdy nie należy jej przeceniać. Tabletki powinny stanowić tylko i wyłącznie uzupełnienie diety na odchudzanie. Nigdy nie należy ich traktować jako substytutu zbilansowanej diety.

Do suplementów, które można określić mianem skutecznych zaliczamy:

  • tabletki Piperinox na bazie piperyny
  • tabletki Keto Actives – wieloskładnikowy produkt z forskoliną
  • tabletki Probiosin Plus – probiotyki i prebiotyki na odchudzanie